Home 投資理財 【出發前預備 更新版2019】香港人返深圳開銀行戶口 所需要的4樣重要文件!

【出發前預備 更新版2019】香港人返深圳開銀行戶口 所需要的4樣重要文件!

57258

【重要公告 – 2018年9月更新- 已經Update最新所需文件】

[*以下資料經親身核實,同埋加左國貿工行嘅微訊做左核對的-2019年4月版本]

【2019最新整合】香港人返深圳開銀行戶口 最常見的五大問題!

預備得返深圳開戶口,就唔好帶漏野,否則白行一次。

【深圳開戶口一日遊】帶朋友去深圳開銀行戶口 國貿工行成間都係香港人

工商銀行深圳地址及營業時間
深圳最方便的工商銀行 – 國貿分行
地址:深东支行 国贸支行 深圳市罗湖区人民南路国贸大厦南侧一楼
營業時間:星期一至五9:00-17:00
星期六日:9:00-16:00

*如果想去其他分行就去呢度睇地址同資料:

出發前預備(2018年9月更新版本):

出發開戶前記得帶齊文件:
1)回鄉證,香港身份證
2)實名認證嘅大陸手機號碼 (呢篇文有教
3)香港地址證明 (3個月有有效就得)
4)附助證件:車牌/學生證/香港護照 (我用左車牌)
5)第一次開戶,建議最少帶定$3000人仔現金去
因為會有一個最低存款額黎,頭一次帶定多少少免得之後要再排隊

 

 

【深圳過夜】打完邊爐玩夜左要搵地方過夜 嚴選3個平價過夜好去處!

【使用教學】10月1日起WeChat Pay HK香港版微信錢包都可以直接喺中國大陸度用啦!