Home 深圳玩樂 【深圳一日遊】去左深圳荷蘭花卉小鎮 到底可唔可以買花過境返香港?

【深圳一日遊】去左深圳荷蘭花卉小鎮 到底可唔可以買花過境返香港?

5589

網上不時都會見到有遊記攻略介紹深圳荷蘭花卉小鎮,話果度有個大風車,有特色又唔需要入場費,都有幾多人去過。就連肥媽個大灣區活好D都有提及。

呢個深圳荷蘭花卉小鎮:

查過一下,地點就真係幾遠下:
而亦因為呢個原因,一早加左入想去既清單但遲遲未去過

睇百道地圖,同關口好遠
就算最新既1號線大新地鐵站,都有成1.4KM,行路要15-20分鐘
(唔知係唔係露天)

介絡就咁講,有好多花,有風車:

去到最大問題!點解會話D花唔買得過境返香港?
而又係咪真既,咁去黎又唔買得?

睇返海關網頁資料:
植物及植物病蟲害根據香港法例第207章《植物(進口管制及病蟲害控制)條例》,凡未備有漁農自然護理署預先簽發的有效進口証或授權書而進口植物、植物病蟲害或土壤到香港,均屬違法。不過,進口內地出產的植物則不受此限,而且,從其他國家進口切花及供食用的蔬果,亦不受此限。
https://www.customs.gov.hk/tc/trade_facilitation/prohibited_articles/imports/animals_plants/index.html

 

有人就去問過海關相關人員:
(1) 可經各口岸免許可證進入香港,機場除外。因為所有經機場入境的行李/貨物都當作外國入口。
(2) 仙人掌﹑ 蘭花﹑ 蘆薈﹑ 食虫植物及其他受保護物種外,所有植物外均可免許可證進口。
(3) 有關受保護物種名單,可以直接打去漁護署問

 

即係話,節目中既仙人掌就唔得,但一般內地品種就可以
都有唔少人新年時候去大陸買年花過來
情況就應該係咁,睇下係咩植物

 

* 圖片來自mytvsuper