Home 深圳玩樂 【深圳萬象天地餐廳一覽】可能係深圳最多野食嘅商場 美食匯集一個地方有齊最人氣嘅餐廳!

【深圳萬象天地餐廳一覽】可能係深圳最多野食嘅商場 美食匯集一個地方有齊最人氣嘅餐廳!

47628

【深圳按摩行程2019】週末北上深圳按摩過2日1夜鬆一鬆 免搭車唔使$500蚊

 

有幾日假想北上深圳輕鬆一下,唔少人都會去下當地既新商場。
而咁多個商場之中,佬假期就首選南山區既萬象天地,因為呢個商場好新,好大,一個地方就可以集齊行街、睇展覽、行6層樓高既誠品、集齊曬我地最想去食既餐廳、仲有親子元素。真係一個地方就可以夠留足大半日。

今篇就先唔講其他,只講下餐廳。

 

先講下點樣去深圳萬象天地

 

大家要留意,萬象天地同萬象城是不同的!
我地去既係位於南山既萬象天地,睇地圖的話係位於西北面。
搭地鐵的話,最近就係綠色線既高新園站。

但我地每次去都係搭的士,如果羅湖關口去就係$65人仔
落馬洲/皇崗去就大概$50

去到萬象天地,再睇下美食指南/餐廳列表:

文字版再寫一寫出來:
有3層:
L3層:聚、魚藏
L2層:大妙火鍋、姚酸茶魚、丁香胡同、胖哥俩肉蟹煲、Poke-Doke、半胞半醉
L1層:奈雪之茶、叫蠔、23 Burger Store、Shark、Westood Fire & Smoke、MW KTV、 灸、Seesaw Caffee、Mokihi、La Moda、桃園眷村、喜茶Pink、Chin Chin Bar、陳鵬鵬鵝飯店、

之後就再數一數有咩人氣店,萬象城就以呢隻象為地標:

首選:我地就食左姚酸菜魚:

 

位於深圳誠品入面:

深圳要食酸菜魚就有好幾間,當中除左太二之外,就要數到姚都係其中一間最出名。以Tiffany Blue做主色:

再睇埋餐牌,有兩款魚做主食:
招牌酸菜魚,同埋番茄鱸魚

姚既酸菜魚係辣既,仲要係無得點少辣
如果唔食得辣的話,一係就一來到時就整走D辣椒,一係就直接叫番茄味

D魚好滑,係幾好味
*後話: 我地一行4人,叫左個中Size既魚
但點知來到後變成細份,職員見我地已經食緊就沒有收返,話食完後再比多一份中既我地,即係最後食左一份細+一份中Size…..

食完之後,就再行下其他:
見到同一層既丁白胡同都幾多人排隊:

香港都有既桃園眷村,呢度都食過一次:

其他既實景圖:

試唔曬咁多,下次再來過!