Home 旅行遊記 【曼谷夜生活】拆解全球最大的紅燈區 - 泰國曼谷Nana Plaza

【曼谷夜生活】拆解全球最大的紅燈區 - 泰國曼谷Nana Plaza

2374

曼谷可以話係香港人好鍾意嘅旅遊熱點,除左各式各樣嘅美食,SPA、特色市集都受到旅客嘅追捧之外,佢嘅夜生活都好精彩,例如人妖秀、拳擊、紅燈區等等,可以話愈夜愈精彩。難怪泰國曼谷多次被評為全球最佳旅遊城市第一名。今次我地一齊拆解曼谷嘅紅燈區嘅奧秘,全球最大嘅紅燈區──NANA PLAZA!

Nana Plaza

Nana Plaza係一個曼谷最出名嘅紅燈區,以色情主題為特色嘅酒吧地區。佢嘅全名係Nana Entertainment Plaza(NEP),入面嘅內部結構有三層,甚至標榜為世紀最大嘅成人樂園。其實Nana Plaza 都好適合單身男性去遊歷,成個廣場有約20間酒吧,一入到去就會有唔同嘅美女圍住你拉拉扯扯,目的當然係要吸引男性客人嘅目光。

 

至於Nana Plaza入面有形形色色唔同主題嘅酒吧,例如有鋼管酒吧、人妖酒吧,可以根據返自己喜好選擇,網上比較推介嘅係Rainbow Bar, lollipop, true obsession,佢地都係比較受歡迎同高質質嘅酒吧。而想睇洗澡show可以去Billboard同Spanky’s 。

注意事項:

酒吧通常係免費入場,不過有最低消費,酒吧入面大量美女表演。如果睇完表演意猶未盡仲可以叫員工幫你叫心儀嘅靚女一齊飲酒,甚至可以傾好價錢之後帶佢出去其他地方呢!

 

 

最後,建議大家都可以黎紅燈區了解下,體驗下當地文化。不過如果要再進一步行為就要再三考慮,因為泰國色情文化猖獗,而且愛滋病傳播問題都好嚴重,甚至有錢財被偷等風險。