Home 旅行遊記 【胡志明市夜生活】夜遊必去范五老街 酒吧夜夜笙歌 夜市按摩流連忘返

【胡志明市夜生活】夜遊必去范五老街 酒吧夜夜笙歌 夜市按摩流連忘返

1954

去旅行去越南,以胡志明市就最熱門,而去胡志明市就一定要體驗一下當地夜生活。要感受胡志明市夜生活,就以范五老街這地方最集中,更加係遊客必去既地點!因為范五老街係一個夜間多元化娛樂集中地,除左有夜市、酒吧,仲會有洗頭、按摩服務嘅地方,相信個個去得都玩到唔捨得走!

范五老街喺邊度來?

范五老街交通:

范五老街及周邊幾條街,其實係是背包客的天堂。范五老街嘅交通好方便,好多巴士都去到,或當地搭的士好平,直接搭的士去啦~

地址: Phạm Ngũ Lao, Quận 1‎, Hồ Chi Minh

范五老街三大必做

1.  特色酒吧街

夜幕低垂,胡志明市夜晚最繁華嘅地方就係范五老街,入面有Bui Vien酒吧街好熱鬧。酒吧燈紅酒綠,音樂氣氛好好,酒吧街上面有好多街頭藝人,加上好多當地人同遊客到訪,真係人山人海。週末時間呢條酒吧街簡直變成一個嘉年華會,仲完全禁止車輛進入,可以容納更多人呢!原來好多越南人都會好喜歡選擇坐二樓露天位置,一方面睇到好多景色,另一方面欣賞到街頭藝人嘅表演。

2. 地道美食

除左酒吧,其實范五老街都好多美食,建議去啲價錢合理嘅小餐館,例如食春捲、蝦餅、烤魷魚之類嘅當地特色小食。

3. 越式按摩

黎到范五老街,絕對要試下越式按摩,街上有好多小鋪係有按摩服務,大家可以去試下,不過如果想質質好啲嘅,比較高級按摩嘅推介Temple Leaf Spa and Sauna、miumiu SPA和Moc Huong SPA。都會用高品質產品,仲會有熱薑茶贈送暖暖身,服務態度都好好,以Temple Leaf Spa and Sauna為例,價錢大約由VND$360000-VND$700000(~HKD$130-HKD$240),好划算呢!

注意事項:

-范五老街有好多遊客同當地人,要小心保管財物

-飛車搶野時有發生,手袋千奇唔好放係向路邊方向。

 

如果去胡志明市,一定要去范五老街感受一下夜生活啦!