Home 旅行遊記 【新加坡夜生活】 芽籠 – 獅城合法紅燈區探秘

【新加坡夜生活】 芽籠 – 獅城合法紅燈區探秘

5239

黎到新加坡,唔知夜晚有咩玩?今次就推介一個好地方比大家啦,就係芽籠。芽籠原本屬於新加坡馬來人嘅聚居地,都係華人比較集中嘅地方,不過很來政府將芽籠規劃變成唯一合法紅燈區,成為了一個色情行業集中地。今次一齊睇下芽籠有咩特別。

 

如何前往芽籠?
去芽籠可以搭的士或者搭地鐵。
地鐵:可以係阿裕尼(EW9)/ 巴耶麗答(EW8/CC9)下車。

 

新加坡唯一合法紅燈區──芽籠,係一條大約3公里長嘅大街,有44條橫巷。而且都會有好多色情場所隱藏係暗巷、後巷位置。當中4-22巷係紅燈區集中地。交通方面都十分方便,地鐵綠線10站kalang,落車之後行幾分鐘就到芽籠1巷(芽籠路)。北面以單數劃分,如1、3、5巷;南面以2、4、6巷,而單數係飲飲食食嘅地區,雙數屬於玩樂區。

三大必做:

1.了解芽籠文化
芽籠嘅性工作者都有牌,有定期身體檢查,而且都需要合法交稅。新加坡政府甚至係個到開放旅遊業夜間導覽,目的係可以將色情行業合法化,減低性犯罪率,仲可以令遊客好好了解下地區嘅歷史特色。

2. 品嚐當地美食

除此之外,芽籠嘅美食主要係大街同埋明亮嘅位置,新加坡人好鍾意食嘅口雞粥,蠔煎、炒牛河、肉骨茶、福建麵、即開榴槤、豆花布甸,想要黎一場味覺饗宴,一定唔可以錯過啦!原來好多當地人都唔介意去紅燈區食野,因為經燈區都有CCTV,唔需要太擔心安全問題,而且食物好地道,有質素保證。

3.尋歡作樂

係芽籠,性工作者嘅國籍有中國,以及其他東南亞國家。雖然政府有嚴格規管色情行業衛生問題,但係原來芽籠一啲後巷位置都有女性自行開價,呢啲就未必合法,而芽籠小販都會兜售壯陽藥。如果大家要玩嘅,都要注意健康同安全問題喔!

 

*注意:
-通常係芽籠嘅色情場所都營業至凌晨,有啲仲係24小時經營
-街邊兜售的壯陽藥未必是有質素保證
-尋歡時要注意安全問題

所以下次去新加坡,不妨同朋友一齊去芽籠探秘啦。