Home 旅行遊記 【芭堤雅夜生活】紙醉金迷的Gogobar 簡直是單身男士的天堂

【芭堤雅夜生活】紙醉金迷的Gogobar 簡直是單身男士的天堂

1351

去泰國旅行,一要去gogobar瘋狂一番。
芭堤雅最出名嘅紅燈區集中地就係Pattaya walking street 步行街,一行入去步行街,就會見到好多gogobar、酒吧、夜店、餐廳等等,入面娛樂嘅類型好多,係芭堤雅一個好重要嘅紅燈區。

每晚7點-凌晨3點,walking street嘅就會禁止車輛進入,呢個時候正式揭開左紙醉金迷嘅序幕,會係街上見到各式各樣嘅女仔、當地人、唔同國家嘅遊客徘徊。原來一般步行街入面嘅酒吧係唔需要入場費,如果入去覺得質素唔係咁好,不妨去第二間睇下。如果想請入面美女阿你傾傾計,就一定要請佢飲酒;另外,你係gogo bar到睇岩左個女仔,想帶佢「出街」,要向酒吧支付一定嘅費用。

gogobar有咩特別?

好多人都好奇,gogobar 同一般嘅酒吧有咩分別?其實gogobar最大嘅特色就係入面有好多性感美女係台上面熱舞,而且佢地身上都有一個號碼牌,如果睇上左美女,可以同服務生講聲,帶佢過黎傾計飲酒。

gogobar 入面嘅女仔質素好唔好?

靚係好主觀嘅,不過gogobar 入面嘅女人並唔係我地心入面諗嘅皮膚好黑,打扮好老套個啲泰妹,反而好多都係香港人覺得好靚好索嘅女人,都好符合亞洲人嘅審美觀;當然另外有啲就係西方人會鍾意嘅面孔,因為主要客源都係西方人比較多。

最後,walking street真係愈夜愈精彩,可以去見識下gogobar,最緊要大家玩嘅時候要顧及人身安全喔!